Even een kleine update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tom Koeman - WaarBenJij.nu Even een kleine update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tom Koeman - WaarBenJij.nu

Even een kleine update

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 Februari 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Om hier ook maar even een kleine update te geven sinds de laatste (aangezien pas aangekomen inmiddels niet echt meer opgaat).
Boston is geweldig. Er is zeer veel te doen, heel veel te dansen (wat ik dan ook zeer regelmatig doe) en de stad is nog mooi ook. Helaas nog geen foto's, aangezien ik allereerst nog niet erg veel door de stad gelopen heb ("walk the freedom trail..." in dit weer? Dat kan in de lente ook nog), musea het meestal niet prettig vinden als je foto's maakt van hun schilderijen/andere dure spullen en ik mijn fototoestel nog niet meegenomen heb naar de kroeg (dat zal waarschijnlijk pas gebeuren als ik me besef dat de tijd nu wel begint te dringen om toch maar eens wat foto's te maken als aandenken. Dus tot dan zal ik me waarschijnlijk beperken tot wat berichtjes zoals deze.

  • 20 Februari 2004 - 11:14

    Kirsten:

    En toch is je fotoboek niet meer helemaal leeg ;)

  • 20 Februari 2004 - 15:45

    Tom:

    Tja, dat klopt, zover durf ik nog net mijn huis uit :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 38578

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: