het sneeuwt! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tom Koeman - WaarBenJij.nu het sneeuwt! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tom Koeman - WaarBenJij.nu

het sneeuwt!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 Maart 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voor alle Nederlanders onder de mensen die mijn site bezoeken. Dit is het resultaat van een kleine sneeuwstorm in Boston. Ergens ben ik blij geen grote te hebben meegemaakt.

groetjes,
Tom

PS: het is hier dus koud op dit moment, al begint er weer enigszins verbetering in te komen.

  • 22 Maart 2004 - 15:18

    Anne:

    Hoi Tom,

    Sneeuw! Wees blij dat het sneeuw is. Hier in NL regen op 20 maart. Leuke site trouwens. Ik zal met Judith overleggen of wij er een maken van team JAAA! De nieuwe quizmaster vindt ons trouwens erg leuk. Wat wij minder vinden. Maar die verhalen zullen we maar via de mail doen. Berichtje wordt anders te lang!!

  • 24 Maart 2004 - 08:46

    Annette:

    heej tom,

    Ik hoorde van anne (wie anders?!) dat je een waarbenjij.nu site had. Leuk, zie ik ook nog een beetje waar je mee bezig bent! En om even door te gaan op Anne's berichtje met betrekking tot de quiznight, sinds gisteren hebben we een nieuw team lid, een amerikaan die in nl woont. Dus dan denken we nog een beetje aan jou ;) En hebben we misschien de vragen over staten en presidenten eens goed! In ieder geval, ik zal je site wel regelmatig bezoeken, vind het leuk om te weten wat je allemaal uitvreet daar. Sorry voor dit nu al veel te lange berichtje, maar in ieder geval have fun en veel succes!

  • 24 Maart 2004 - 10:56

    Anne:

    Ha die Tom,
    Om het verhaal over die Amerikaan af te maken: ik heb hem nog niet gesproken en weet dus totaal niet wie die jongen is. Maar als we met hem de kans op een fles whiskey vergroten, ben ik niet tegen. maar dat verrast je waarschijnlijk helemaal niet.
    Heel veel groetjes,
    Anne
    P.S. niet te veel woggen

  • 24 Maart 2004 - 14:57

    Jacomijn:

    Hoi Tom,

    FFFFFREEZING....!!!! Maar je snapt dat ik hierbij solliciteer naar een logeerplekje om te kunnen skien!! (op het moment dat ik dit typ, zit ik me te bedenken of het wel eens bergachtig is daar...HMM anders wordt het langlaufen.) Dit is uiteraard wel een geintje, want ik mocht willen dat ik de tijd, maar ook vooral het geld zou hebben om je daar op te zoeken. Hopelijk met jou verder alles oke. Leuk mailtje van de afgelopen keer, behalve je onderzoeksdetails, want daar snap ik echt de ballen niet van. Maar toch boeiend hoor. Ik kijk uit naar de foto van de eerste sneeuwman die tom koeman in de us of a gebouwd heeft, dan doen wij in maastricht maar weer eens een regendansje!!

    Groetjes Jacomijn

  • 16 April 2004 - 08:12

    Elsbeth:

    Hoi Tom,

    Wat leuk dat je een half jaar in de USA bent! En die sneeuw is nu wel een heel groot verschil met het weer nu (in april alweer) in nederland: 20 graden en zonnig!
    Heel veel plezier daar en misschien tot mails.
    groetjes van je nichtje, Elsbeth (e.a.dejoode@amc.uva.nl)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 38580

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: